середу, 14 червня 2017 р.

Підсумки роботи за 2016-2017 навчальний рік

В 2016-2017 навчальному році методична робота з учителями інформатики була побудована на діагностичній основі і направлена на вирішення науково-методичної проблеми «Формування інформаційної культури та інформаційної компетентності вчителя як ключових складових професіоналізму сучасного фахівця».

На основі анкет діагностичного опитування вчителів проведене планування методичної роботи на навчальний рік.

Протягом року в районі працювало районне методичне об'єднання вчителів інформатики (керівник Сердюк Л.І., старший учитель Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів). До складу РМО вчителів інформатики входить 20 вчителів, всі вчителі мають вищу педагогічну освіту. 12 вчителів неспеціалістів. 


Вчителі інформатики регулярно проходять курсову перепідготовку, курси за вибором („Викладання курсів за вибором у старшій школі”, з питань підготовки учнів до олімпіади) та постійні учасники різних тренінгів на базі ЧОІППО. 

За період навчального року було проведено 4 засідання методичного об’єднання. Перше з них було присвячено аналізу роботи РМО в 2015-2016 н.р. На ньому вчителі ознайомилися з особливостями викладання інформатики в 2016-2017 навчальному році. Проведені семінари-практикуми з теми “Програмування в середовищі Lazarus». На другому засіданні підведено підсумки роботи РМО за 2016-2017 навчальний рік.

У 2016-2017 навчальному році було проведено ІІ (районний) етап Всеукраїнських олімпіад із інформаційних технологій на базі Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів. 

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики (програмування) був проведений з використанням серверу автоматизованої перевірки розв’язків. Даний сервер використовується вже три роки поспіль на ІІ етапі. Другому етапу передував тренувальний тур, який проводився з 8 до 12 листопада включно. Учні та вчителі мали можливість ознайомитися з роботою серверу, потренуватися з розв’язування задач. В ІІ етапі олімпіади взяли участь 2 учні із Талалаївської та Чернецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, та набрали з 500 балів 29 і 0.

В ІІ етапі олімпіади з інформаційних технологій взяли участь 19 учнів із 6 загальноосвітніх навчальних закладів району. Жодного учасника не представили Староталалаївська, Довгалівська, Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів та Понірська ЗОШ І-ІІ ступенів. Відповідно до висновків журі олімпіади учні показали низькі знання електронних таблиць і баз даних. В обласному етапі олімпіад взяли участь команда у складі 3-х учнів Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Учениця 11 класу отримала диплом третього ступеня.

Учителям МО слід залучати учнів і до дослідницької роботи в МАН., яка є одним із напрямків, що реалізують особистісно-орієнтованого підхід до навчання. 

3 учні Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів та Чернецької ЗОШ І-ІІІ ступенів зареєструвалися в обласній Інтернет школі для обдарованих школярів “Юний програміст.

У районному етапі обласного заочного конкурсу учнівської молоді з інформаційних технологій взяли участь Талалаївська, Чернецька, Липівська ЗОШ І-ІІІ ступенів та Центр ДЮТ. На конкурс подали 18 робіт: номінація „Оffice” – 14 робіт, «Web-дизайн” – 3 роботи, „програмування” – 2 роботи. У Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності „Бобер – 2016” взяли участь 5 шкіл (42 учасників), у минулому році 2 школи (16 учнів).

У І етапі всеукраїнського конкурсу „Учитель року-2017” в номінації „Інформатика” взяли участь два вчителя інформатики Талалаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сердюк Л.І. та Плугатарської ЗОШ І-ІІІ ступенів Демченко В.Г. Сердюк Л.І., переможець І етапу та лауреат ІІ етапу конкурсу. 

В районному етапі обласного заочного конкурсу з комп’ютерної графіки у графічному редакторі Paint взяли участь Талалаївська, Чернецька, Липівська, Плугатарська, Харківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, (було представлено 44 малюнка). Відповідно до умов конкурс проводився серед учнів трьох вікових категоріях 3-5 класів, 6-8 класів та 9-11класів загальноосвітніх шкіл району.

Аналіз олімпіадних і конкурсних робіт, виконаних учнями, свідчить про те, що стан справ по підготовці учнів до участі в олімпіадах та конкурсах незадовільний. В школах відсутня системність у підготовці учнів до олімпіад, така робота носить епізодичний характер. Відсутність в школах району допрофільного навчання, поглибленого вивчення предметів, індивідуальних занять з обдарованими та здібними учнями негативно впливає на рівень знань і підготовки учнів до участі в олімпіадах та конкурсах. 

На блозі районного методичного об’єднання вчителів інформатики http://rmoinform.blogspot.com висвітлено роботу РМО.

Немає коментарів:

Дописати коментар